Pragniesz pracować w młodej i prężnie rozwijającej się firmie,
z entuzjazmem podchodzisz do hotelarstwa i gastronomii,
chcesz się rozwijać w malowniczym kurorcie i uczyć się od doświadczonych specjalistów,
rozpocznij karierę w Pieniny SPA Resort w Szczawnicy.

Pieniny SPA Resort

Pieniny SPA Resort (do tej pory znany jako: Grupa Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica) to nowoczesny górski kurort położony w stolicy Pienin - Szczawnicy. Rozbudowana oferta noclegowa obejmuje 5* i 3* hotele, wille i apartamenty. Wkrótce do użytku zostanie oddany Pieniny Grand o 4* standardzie.

Podczas pobytu Goście mogą korzystać z bogatej oferty zabiegów leczniczych, SPA & Wellness oraz wydarzeń kulturalnych, odbywających się w obiektach resortu. Do ich dyspozycji są również wchodzące w skład Pieniny Spa Resort restauracje, kawiarnie, pijalnia wód szczawiowych, stadnina koni, muzeum, galeria oraz lokalny butik.

Kurort prowadzi rodzina Mańkowskich. W swojej działalności, właściciele podkreślają holistyczne i indywidualne podejście do potrzeb Gości. Pomagają im oderwać się od intensywnego życia, wypocząć i zregenerować, by po powrocie mogli efektywniej realizować się w życiu zawodowym oraz prywatnym. Tworząc Pieniny Spa Resort, opierają się na regionalnym potencjale – w kurorcie dostrzegalna jest harmonia architektury z naturą oraz łączenie kameralnego klimatu z luksusowymi warunkami pobytu.

Poszukujemy ludzi nie bojących się ambitnych wyzwań i uczestniczenia w wyjątkowym przedsięwzięciu. Dla nas i dla Ciebie będzie to z pewnością droga do wspólnego sukcesu. Dołącz do naszego Zespołu i bądź częścią wspaniałej historii i nietuzinkowego projektu w szczawnickim kurorcie.

#biznestoludzie #pieninyteam

» Oferty pracy «

Dział Personalny 15-06-2020

 

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC 

Co oferujemy?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • system premiowy
  • benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, karta rabatowa)
  • możliwość budowania doświadczeń zawodowych w prężnie rozwijającym się Resorcie
  • szkolenia i nowoczesne narzędzia pracy

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Samodzielne prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej dla grupy pracowników
  • Kontrola poprawności planowania i rozliczania czasu pracy
  • Przygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych
  • Koordynowanie procesu wdrożenia nowych pracowników
  • Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych
  • Aktywna współpraca ze szkołami średnimi oraz uczelniami
  • Koordynowanie programów praktyk i staży
  • Odpowiedzialność za obszar szkoleń realizowanych przez firmy zewnętrzne

Jakich kandydatów szukamy?

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość prawa pracy, przepisów dot. ubezpieczeń społecznych i umiejętność praktycznego ich wykorzystania
  • Praktyczna wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń
  • Praktyczna znajomość programu Optima
  • Poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania, proaktywne podejście do rozwiązywania problemów, elastyczność w działaniu
  • Umiejętność samodzielnej pracy i ustalania priorytetów
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Doświadczenie w miękkim HR lub chęć rozwoju w tym obszarze

ASYSTENT DS. PERSONALNYCH

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • benefity pozapłacowe
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • profesjonalny i zgrany Zespół
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie

Zadania:

  • prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej dla grupy pracowników (po odpowiednim przeszkoleniu i wdrożeniu w obowiązki)
  • kontrola poprawności planowania i rozliczania czasu pracy
  • przygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych
  • koordynowanie procesu wdrożenia nowych pracowników
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych
  • aktywna współpraca ze szkołami średnimi oraz uczelniami
  • koordynowanie programów praktyk i staży

Wymagania:

  • chęć rozwoju i nauki w obszarze HR
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • znajomość prawa pracy (mile widziani absolwenci lub studenci 4-5 roku studiów zaocznych prawa pracy)
  • poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania, proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)



CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj

 

 

Modrzewie Park Hotel & SPA 17-02-2020

RECEPCJONISTKA / RECEPCJONISTA

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, karta rabatowa)
  • możliwość budowania doświadczeń zawodowych w luksusowym obiekcie
  • szkolenia stanowiskowe
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • umiejętność posługiwania się programami pakietu Office
  • wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja
  • samodzielność

Zadania:

  • obsługa gości hotelu zgodnie z przyjętymi standardami
  • obsługa gości hotelu zgodnie z przyjętymi standardami
  • obsługa systemu informatycznego
  • dokonywanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie
  • obsługa kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych
  • prowadzenie stosownej dokumentacji i przestrzeganie procedur finansowych
  • współpraca z innymi działami hotelu

 

KELNER /KELNERKA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych managerów
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kelnerka/kelner
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie

 

KUCHARZ / KUCHARKA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych Szefów Kuchni
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku kucharz
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość przepisów sanitarnych
  • samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność

 

 

POMOC KUCHENNA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych Szefów Kuchni
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku pomoc kuchenna
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie

 

 

RATOWNIK

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, karta rabatowa)
  • możliwość budowania doświadczeń zawodowych w luksusowym obiekcie
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • uprawnienia ratownika wodnego
  • doświadczenie na w/w stanowisku
  • znajomość zasad korzystania z basenów i urządzeń basenowych
  • wysoka kultura osobista, rzetelność w wykonywaniu powierzonej pracy
  • samodzielność

Zadania:

  • nadzór oraz dbanie o bezpieczeństwo klientów korzystających z basenu
  • udzielanie pierwszej pomocy oraz udział w akcjach ratowniczych
  • codzienna dbałość o powierzony sprzęt ratowniczy i pomocniczy, przygotowanie, zabezpieczenie i konserwacja w/w sprzętu przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu zmiany
  • uruchamianie urządzeń w niecce jacuzzi
  • kontrola stanu urządzeń i atrakcji w strefie wodnej


CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj

 

 

 

Pieniny Grand Szczawnica 11-02-2020

MANAGER MEDICAL SPA & WELLNESS

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt managerski
  • Benefity pozapłacowe
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i budowania doświadczeń zawodowych w luksusowym obiekcie
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach
  • Pracę na nowoczesnych urządzeniach
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie

Zakres zadań:

  • Przygotowanie strefy 2.000 m2 SPA & Wellness oraz Medical do otwarcia w nowym obiekcie
  • Przygotowanie oferty zabiegowej w oparciu o wybrane marki, dostosowanej do wizji i koncepcji obiektu
  • Opracowanie i wdrożenie programów rekreacyjnych dostosowanych do zróżnicowanych grup odbiorców
  • Negocjacje cenowe z dostawcami i wykonawcami
  • Opracowanie i wdrożenie zasad i procedur operacyjnych
  • Przygotowywanie budżetu SPA i odpowiedzialność za jego realizację
  • Rekrutacja, szkolenie i motywowanie Zespołu SPA
  • Organizacja pracy i kompleksowe zarządzanie hotelowym SPA zgodnie z wprowadzonymi standardami i procedurami
  • Planowanie i rozliczanie czasu pracy podległego Zespołu
  • Współtworzenie i rozwój strategii marketingowej i sprzedażowej
  • Dbałość o właściwy poziom przychodów, zarządzanie kosztami i przychodami SPA, analiza efektywności ekonomicznej podejmowanych przedsięwzięć
  • Tworzenie promocji i działań stymulujących sprzedaż SPA w powiązaniu z ofertą hotelową
  • Opracowywanie materiałów informacyjno – promocyjnych dla potrzeb marketingowych
  • Zarządzanie zakupami i sprzedażą, nadzór nad magazynem SPA i wyposażeniem (przeglądy urządzeń, właściwe użytkowanie wyposażenia przez podległych pracowników)
  • Analiza konkurencji i trendów rozwoju rynku krajowego i międzynarodowego
  • Stałe monitorowanie rynku pod względem możliwości wprowadzania nowych produktów
  • Bieżące doskonalenie ofert sprzedażowych z uwzględnieniem trendów rynkowych
  • Tworzenie strategii sprzedaży dla poszczególnych grup klientów
  • Prowadzenie wykazu środków trwałych i wyposażenia
  • Nadzór nad prowadzeniem rozliczeń finansowych ze sprzedaży towarów i usług
  • Obsługa Gości zgodnie z przyjętymi standardami
  • Identyfikacja potrzeb Gości i monitorowanie zadowolenia z usług SPA
  • Bieżące raportowanie do Dyrektora Obiektu

Wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku Managera SPA (mile widziane doświadczenie w SPA ze strefą Medical)
  • Doświadczenie w przygotowaniu strategii SPA
  • Doświadczenie w tworzeniu pakietów i ofert wraz z kalkulacją
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe)
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
  • Doświadczenie w zarządzaniu Zespołem
  • Samodzielność w działaniach
  • Komunikatywność i proaktywna postawa

 

KIEROWNIK HSK

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt managerski
  • benefity pozapłacowe
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i budowania doświadczeń zawodowych w nowym, luksusowym obiekcie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie

Zadania:

  • przygotowanie działu housekeepingu do otwarcia nowego obiektu hotelowego (udział w rekrutacji zespołu, przygotowanie i wdrożenie standardów i procedur)
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania działu
  • przygotowywanie zamówień, przyjmowanie dostaw i nadzór nad magazynem HSK
  • przeprowadzanie inwentaryzacji
  • wyjaśnianie skarg i reklamacji Gości
  • udział w przygotowywaniu budżetu hotelu
  • planowanie, organizowanie i kierowanie pracą zespołu HSK
  • szkolenie podległych pracowników
  • zapewnienie najwyższego poziomu świadczonych usług
  • planowanie i rozliczanie czasu pracy w dziale
  • aktywna współpraca z innymi działami obiektu oraz z innymi komórkami organizacyjnymi Grupy
  • efektywne zastępowanie / wspieranie kierowników służby pięter innych obiektów Grupy
  • bieżące raportowanie do managera obiektu

Wymagania:

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika HSK hotelu o standardzie 4* z min. 50 pokojami
  • doświadczenie we wprowadzaniu nowego obiektu na rynek będzie dodatkową zaletą
  • zorientowanie na wysoką jakość świadczonych usług, umiejętność dostrzegania i szybkiej odpowiedzi na potrzeby Gości
  • gotowość do pracy zmianowej oraz w niedziele i święta
  • umiejętność kierowania zespołem, wysokie zdolności interpersonalne
  • zdolności w zakresie analizowania danych, konstruowaniu wniosków i ich wdrażania
  • inicjatywa w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, decyzyjność
  • dyspozycyjność, sumienność, uczciwość

 

KIEROWNIK GASTRONOMII

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt managerski
  • benefity pozapłacowe
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i budowania doświadczeń zawodowych w nowym, luksusowym obiekcie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie

Zadania:

  • przygotowanie części restauracyjnej do otwarcia nowego obiektu hotelowego (udział w rekrutacji zespołu, przygotowanie i wdrożenie standardów i procedur)
  • kompleksowe zarządzanie działem gastronomii hotelu
  • zapewnienie prawidłowej obsługi Gości w restauracji i barach
  • przygotowywanie bieżących zamówień, przyjmowanie dostaw i nadzór nad gospodarką magazynową
  • przeprowadzanie inwentaryzacji
  • wyjaśnianie skarg i reklamacji Gości
  • monitorowanie rynku (działania sprzedażowe, trendy w gastronomii)
  • weryfikacja prawidłowości wystawianych dokumentów sprzedażowych w restauracji i barach
  • planowanie, organizowanie i kierowanie pracą podległego zespołu
  • szkolenie podległych pracowników
  • udział w przygotowywaniu budżetu hotelu
  • kontrola jakości produktów i usług
  • zapewnienie najwyższego poziomu świadczonych usług
  • planowanie i rozliczanie czasu pracy podległego zespołu
  • aktywna współpraca z innymi działami obiektu oraz z innymi komórkami organizacyjnymi Grupy
  • efektywne zastępowanie / wspieranie kierowników gastronomii innych obiektów Grupy
  • bieżące raportowanie do managera obiektu

Wymagania:

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika gastronomii
  • doświadczenie we wprowadzaniu nowego obiektu na rynek będzie dodatkową zaletą
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • zorientowanie na wysoką jakość świadczonych usług, umiejętność dostrzegania i szybkiej odpowiedzi na potrzeby Gości
  • umiejętność kierowania zespołem, wysokie zdolności interpersonalne
  • umiejętność wyznaczania i rozliczania celów
  • zdolności w zakresie analizowania danych, konstruowaniu wniosków i ich wdrażania
  • inicjatywa w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, decyzyjność
  • dyspozycyjność, sumienność, uczciwość

 

SZEF KUCHNI

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt managerski
  • benefity pozapłacowe
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i budowania doświadczeń zawodowych w nowym, luksusowym obiekcie
  • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie

Zadania:

  • przygotowanie działu kuchni do otwarcia nowego obiektu hotelowego (udział w rekrutacji zespołu, przygotowanie i wdrożenie standardów i procedur)
  • zarządzanie zespołem kucharzy i pomocy kuchennych (organizowanie i rozliczanie pracy, motywowanie i rozwijanie zespołu)
  • kontrola poprawności przygotowywania i podawania posiłków zgodnie ze standardami jakościowymi
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz jakości serwowanych dań
  • tworzenie menu oraz ofert gastronomicznych
  • przygotowywanie oraz organizacja pokazów kulinarnych
  • współpraca z działem sprzedaży i marketingu w kwestii ustaleń menu na eventy, konferencje, bankiety, przyjęcia
  • regularna inwentaryzacja produktów spożywczych, sprzętu i wyposażenia
  • poprawne ewidencjonowanie strat i rozchodów magazynowych
  • realizacja założonych wskaźników (m.in. food cost)
  • ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników

Wymagania:

  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku szefa kuchni
  • znajomość zasad opracowywania receptur
  • znajomość rynku produktów żywnościowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność zarządzania kosztami w gastronomii
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem
  • doskonała znajomość aktualnych trendów gastronomicznych
  • praktyczna znajomość przepisów HACCP
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu
  • umiejętność motywowania pracowników, delegowania i egzekwowania zadań

 

KIEROWNIK RECEPCJI

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt managerski
  • benefity pozapłacowe
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i budowania doświadczeń zawodowych w nowym, luksusowym obiekcie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie

Zadania:

  • przygotowanie działu recepcji do otwarcia nowego obiektu hotelowego (udział w rekrutacji zespołu, przygotowanie i wdrożenie standardów i procedur)
  • zapewnienie prawidłowej obsługi Gości w dziale recepcji
  • planowanie, organizowanie i kierowanie pracą podległego działu
  • szkolenie pracowników
  • zapewnienie najwyższego poziomu świadczonych usług
  • weryfikacja poprawności dokumentów księgowych i raportów kasowych, rozliczeń kasy
  • wyjaśnianie skarg i reklamacji Gości
  • planowanie i rozliczanie czasu pracy podległego zespołu
  • aktywna współpraca z innymi działami obiektu oraz z innymi komórkami organizacyjnymi Grupy
  • efektywne zastępowanie / wspieranie kierowników recepcji innych obiektów Grupy
  • bieżące raportowanie do managera obiektu

Wymagania:

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika recepcji hotelu o standardzie 4* z min. 50 pokojami
  • doświadczenie we wprowadzaniu nowego obiektu na rynek będzie dodatkową zaletą
  • dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innego języka obcego
  • zorientowanie na wysoką jakość świadczonych usług, umiejętność dostrzegania i szybkiej odpowiedzi na potrzeby Gości
  • umiejętność kierowania zespołem, wysokie zdolności interpersonalne
  • zdolności w zakresie analizowania danych, konstruowaniu wniosków i ich wdrażania
  • inicjatywa w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, decyzyjność
  • dyspozycyjność, sumienność, uczciwość

 

MANAGER HOTELU

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt managerski
  • benefity pozapłacowe
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i budowania doświadczeń zawodowych w nowym, luksusowym obiekcie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie

Zadania:

  • przygotowanie nowego obiektu do otwarcia (119 pokoi, 2000m2 medical SPA, restauracja, bar, sky bar)
  • przygotowywanie i wdrażanie procedur oraz standardów mających na celu optymalne funkcjonowanie obiektu
  • udział w procesach rekrutacji Zespołu
  • kompleksowe zarządzanie hotelem
  • realizacja założonych celów sprzedażowych oraz optymalizacja kosztów
  • bieżące monitorowanie sprzedaży i przychodów, analiza kosztów
  • codzienne analizowanie wyników biznesowych i opracowywanie skutecznych strategii w celu maksymalizacji wyniku finansowego
  • opracowywanie rocznego budżetu i biznes planu we współpracy z kierownikami działów oraz kontrola jego wykonania, w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania hotelu i planowania wydatków
  • współtworzenie strategii rozwoju hotelu oraz Grupy
  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej
  • aktywne zaangażowanie w proces sprzedaży, które wpłynie na wynik finansowy hotelu
  • stosowanie w codziennej pracy zasad revenue managementu i reputation managementu
  • wspieranie działu sprzedaży i marketingu w obszarze social mediów
  • zarządzanie wszystkimi działami hotelu, odpowiedzialność za efektywną organizację pracy oraz za motywowanie i rozwój podległego zespołu
  • planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
  • szkolenie pracowników z obowiązujących w obiekcie procedur
  • zapewnienie wysokiej jakości usług oraz dbanie o dobry wizerunek firmy
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
  • efektywne zastępowanie / wspieranie managerów innych obiektów Grupy oraz kierowników podległych działów
  • bieżące raportowanie do Zarządu i Dyrektora Operacyjnego Grupy

Wymagania:

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku managera/ dyrektora hotelu o standardzie 4* z min. 50 pokojami ze strefą SPA (hotel z Medical SPA będzie dodatkowym atutem)
  • doświadczenie we wprowadzaniu nowego obiektu na rynek będzie dodatkową zaletą
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, turystyka, marketing
  • bardzo dobra znajomość branży hotelarskiej i rynku usług gastronomicznych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innego języka obcego
  • zorientowanie na wysoką jakość świadczonych usług, umiejętność dostrzegania i szybkiej odpowiedzi na potrzeby Gości
  • umiejętność kierowania zespołem, wysokie zdolności interpersonalne
  • umiejętność planowania strategicznego
  • praktyczna umiejętność tworzenia i zarządzania budżetem, umiejętność analizy oraz rozumienie wskaźników ekonomicznych
  • praktyczna umiejętność zarządzania przychodami i kosztami hotelu
  • zdolności w zakresie analizowania danych, konstruowaniu wniosków i ich wdrażania
  • inicjatywa w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu
  • dyspozycyjność, sumienność, uczciwość


CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj

 

 

Restauracja Jazz Bar 21-01-2020

KOORDYNATOR GASTRONOMII

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • benefity pozapłacowe
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i budowania doświadczeń zawodowych w wyjątkowym obiekcie i lokalizacji
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie

Zadania:

  • organizacja pracy restauracji Jazz Bar
  • organizacja oraz nadzór nad przebiegiem imprez (bankiety, eventy i część gastronomiczna konferencji)
  • prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z zamawianiem, realizacją i rozliczaniem gastronomii organizowanych imprez (kontrola i nadzór food cost)
  • kontrola jakości produktów i usług
  • organizowanie i nadzór nad pracą obsługi kelnerskiej i barmańskiej (w tym planowanie i rozliczanie czasu pracy)
  • organizowanie / prowadzenie szkoleń dla podległych pracowników
  • przygotowywanie bieżących zamówień, przyjmowanie dostaw i nadzór nad gospodarką magazynową
  • bieżące raportowanie do managera obiektu

Wymagania:

  • wykształcenie średnie
  • 2-letnie doświadczenia w branży gastronomicznej
  • dyspozycyjność
  • znajomość pakietu MS Office i programów do zarządzania w gastronomii
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziana)
  • kreatywność, zdolności organizacyjne
  • umiejętność wyznaczania / rozliczania celów i proaktywna postawa

 

KELNER /KELNERKA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych managerów
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kelnerka/kelner
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie

 

KUCHARZ / KUCHARKA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych Szefów Kuchni
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku kucharz
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość przepisów sanitarnych
  • samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność

 

POMOC KUCHENNA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych Szefów Kuchni
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku pomoc kuchenna
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie

CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj

Dział Finansowo-Księgowy 10-09-2019

SAMODZIELNY KSIĘGOWY / ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • benefity pozapłacowe
  • profesjonalny i przyjazny Zespół
  • możliwość zdobycia dużego doświadczenia
  • objęcie samodzielnego stanowiska, przy wsparciu Dyrektora Finansowego/Głównego Księgowego
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie o ogromnym potencjale w branży

Zadania:

  • prowadzenie pełnej księgowości spółki należącej do Grupy Thermaleo, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego, pod nadzorem Głównego Księgowego
  • udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, podatkowych oraz statystycznych
  • przygotowywanie dokumentacji do audytów i kontroli
  • kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku
  • gruntowna wiedza z zakresu księgowości
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe (średnie, wyższe)
  • dyspozycyjność, zaangażowanie, odpowiedzialność
  • znajomość MS Excel będzie dodatkowym atutem


CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj

 

Cafe Helenka 23-07-2019

KELNER /KELNERKA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych managerów
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kelnerka/kelner
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie

 

 

POMOC KUCHENNA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych Szefów Kuchni
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku pomoc kuchenna
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie

 

CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj

Willa Marta & Restauracja Bohema 08-02-2019

KELNER /KELNERKA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych managerów
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kelnerka/kelner
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie

 

KUCHARZ / KUCHARKA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych Szefów Kuchni
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku kucharz
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość przepisów sanitarnych
  • samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność

 

POMOC KUCHENNA

Oferujemy:

  • długoterminowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie na sezon
  • elastyczny grafik
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach Resortu
  • pracę w zgranym zespole pod okiem doświadczonych Szefów Kuchni
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, rabatowa karta pracownicza)
  • możliwość zakwaterowania

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku pomoc kuchenna
  • dobra organizacja pracy
  • zaangażowanie



CV prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj

 

 

Używamy plików cookies

W tej witrynie stosujemy pliki cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, analiz, statystyk, reklamy. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies i podobnych technologii. Więcej w „Informacja o plikach cookies” w Polityce Prywatności. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Czytaj więcej…

Zrozumiałem